11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

'2013-2014 Sezonu' forumunda keskinli tarafından 8 Şubat 2014 tarihinde açılan konu

  1. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Spor Toto Süper Lig'de Kasımpaşa ile Beşiktaş arasında 11 Şubat Salı günü oynanacak tekrar maçının biletleri satışa sunuldu.
    Lacivert-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Kasımpaşa Recep Tayyip Erdoğan Stadı'nda saat 20.00'de başlayacak karşılaşmanın biletlerinin www.biletix.com'dan ve maç günü stat gişelerinden temin edilebileceği duyuruldu.
    Kasımpaşa Kulübü, Beşiktaş maçının bilet fiyatlarını maraton açık tribün için 25 lira, kale arkası kapalı tribün, maraton kapalı tribün ve misafir takım tribünü için de 50 lira olarak belirledi. Ayrıca, dünkü Torku Konyaspor maçına bilet alan Kasımpaşa taraftarlarının, 11 Şubat Salı günü biletlerini gişede göstermek koşuluyla, Beşiktaş maçını yüzde 50 indirimli izleyebileceği de belirtildi.
     
  2. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Kasımpaşalı bi yöneticinin Beşiktaş ile 10 maç oynasakta 10 maçıda kazanırız gibisinden bi açıklaması vardı.

    Gelişen bu olaylardan sonra bu maçı kazanmak boynumuzun borcu.

    Birde bugün fenerin yenilmesiyle dahada önemli bi hale geldi.

    Çıkın yenin şunları hem Kasımpaşalılar haddini bilsin hemde fener ile puan farkı 5'e insin..
     
  3. El Maestro

    El Maestro Aktif Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesaj:
    5.647
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Namus maçı oldu artık bu maç..

    Ayrıca kazanırsak Galatasaray ile 1 puan Fener ile 5 puan kalıyor, yani ciddi anlamda potaya girmiş oluyoruz.

    Alışık değiliz üst üste maça umarım kondisyon sorunu yaşamayız. Büyük ihtimal Fernandesi'de bu maç için dinlendirmiş olabilir.
     
  4. RCA

    RCA Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2007
    Mesaj:
    4.959
    Alınan Beğeniler:
    17
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Bu maç bir kazanalım haftasonuda buysayı gömelim. İşte o zaman TT Arena'ya savaşmaya çıkalım
     
  5. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Kasımpaşa ve Bursa maçını kazanırsak arenada beraberlik bile işimize yarayabilir.

    Olay basit aslında

    Yeniceksin ve Şampiyonluk yarışına dahil olacaksın.
     
  6. RCA

    RCA Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2007
    Mesaj:
    4.959
    Alınan Beğeniler:
    17
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Arkadaşlar varınızı yoğunuzu 2-2 beraberliğe yatırın. Bu maç 2-2 bitecek maalesef.

    Rüyamda gördüm
     
  7. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    O rüyayı söylemicektin ;D

    Genelde rüyalarda 1 gol eksik çıkıyor :D

    Maç 3-2 biter ;;D
     
  8. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Rüya dedinizde hiç unutmam arkadaştayız sene bilmem kaç Alex brezilyada oynuyor maçı tv8 yayınlıyor..

    gece saat 3 te..

    arkadaş uykudan kalktı..

    odasından geldi.. napıonuz olm dedi. Maç izliyoz dedik..

    Alex (fenerli) in 2.golü çok güzel lan dedi..güzel frikik attı dedi

    olm yeniliyor dedik adamlar..

    rüyamda gördüm 1-2 bitecek 2 gol alexten dedi..

    maç 1-2 bitti , 2 gol alexten geldi.. ve ikinci gol frikikti..

    o gün bugün adamın lakabu nostradamus ;D
     
  9. RCA

    RCA Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2007
    Mesaj:
    4.959
    Alınan Beğeniler:
    17
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Abi ben bugüne bugün feneri 3-0 yeneceğimizi ve golü finkin uzaktan atacağını tutturmuş adamım hey gidi heeey
     
  10. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Onlar bir şey mi.

    Bizim burda tanıdığım bi abi kendisi geseli olur.

    Kadıköyde feneri 3-4 yendiğimiz maçtan önce ki gün rüyasında maçın 90.dakikalarda 3-3 olduğunu ve uykudan uyandığını söyledi iddaada skor oynamaya gitti maçın bitmediğine emin olduğu için ve atmosferinin yüksek olduğunu bi takımın gol atacağından emin olduğunu söyledi ve gitti 3-4 skor oynadı ;D

    Yanılmıyorsam 2 liraya 250 lira almıştı :D

    -Konu nerelere gitti ya :lol
     
  11. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    stressi bugunden basladi valla
    10 kere oynasak alirdik, kasimpasa 3.buyuktur filan laflarini yedirmeyin bize.
    söyle oldu böyle oldusu da yok, ne olursa olsun, cikin ve maci alin.
     
  12. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Çık ve kazan Beşiktaş.
     
  13. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Jones,Dany ve Motta oynayamıcak.

    Tolga
    Serdar
    Ersan
    Franco
    İsmail
    Atiba
    Veli
    Fernandes veya Oğuzhan
    Töre
    Olcay
    Almeida

    11'i ile çıkarız diye tahmin ediyorum.
     
  14. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    almeida sakatlanip cikmisti,insaallah oynayabilir
     
  15. RCA

    RCA Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2007
    Mesaj:
    4.959
    Alınan Beğeniler:
    17
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    bu nijeryalı gence noldu? Oynayacak mı?
     
  16. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Yaşından dolayı profesyonel sözleşme imzalayamaz.
     
  17. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    İlk maçta cezalı olupta oynayamayan Babel,Adem Büyük bu maçta forma giyebilecekmiş.

    Eğer doğruysa tamamen saçmalık.
     
  18. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    Eğer cikarlarsa itiraz edilmeli. Cezalarını cekmemis oluyorlar.

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  19. beckyZWICKY

    beckyZWICKY Aktif Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesaj:
    5.142
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    ya ne aklım alıyor ne kalbim.. alt tarafı zittiğim kasımpaşası yaa.. kasımpaşa ulan kasımpaşa.. ya siz kimsiniz 10 kere oynasak 10 kere yeneriz beşiktaşı falan.. ulan siz kimsiniz ya? bu kadar hadsizlik olmaz.. ne içiyosunuz lan siz.. benim görmediğim duymadığım kafa olmadı kalmadı.. ama böyle bi kafa görmedim duymadım. bu masum cümlelerin yerine normalde cok güzel cümleler varda işte forumdayız.. ama siz anlayın..

    ulan BEŞİKTAŞ! sende şu itleri yenmeden gelme ya! eze eze yeneceksiniz! prim yapmaya çalışan ite çakala fırsat vermeyin eyy beşiktaşın formasını giyen futbolcular! bu ağırlığı bilin..

    ulan bi derbi maçından daha fazla istiyorum şunları eze eze yenmeyi.. bu kadar hadsizlik şrefsizlik olmaz arkadaş ya
     
  20. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: 11 Şubat Salı Kasımpaşa-Beşiktaş saat 20:00

    bazı maçlar vardır rakibin kim olduğu önemli değildir.yeri gelir barça olur yeri gelir akhisar belediye.sadece had bildirmek gerekir o maçlarda.işte bu maç bizim için haddini bildirme maçı.kazanmak bile değil ezmeden kavga etmeden rakibini parçalamadan gelme Beşiktaş'ım
     

Bu Sayfayı Paylaş