Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

'Duyurular' forumunda NoPasaran tarafından 30 Ocak 2013 tarihinde açılan konu

  1. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Forumumuz son dönemde özellikle sosyal medyanın gelişmesi ve forum sistemlerinin artık eskisi kadar rağbet edilmemesi nedeni ile çok fazla yazı alan bir forum olmaktan çıkmış durumda..

    Ancak buna rağmen forumumuzda kalan ve ısrarla yazılarına devam eden ve fikirlerini paylaşan arkadaşlarımız mevcut. Onlara forum adına çok teşekkür ederiz..

    Ancak tüm çabalara rağmn yinede son dönemde forumumuzdaki "Futbol" boşluğundan kaynaklı hepinizin malumu bir üyemiz tarafından artık forumumuz "Torrent ve download" sitesine dönüşme aşamasına gelmiştir :)

    Bu konu zaten "yasal" sınırlar çerçevesinde değldir. Hostingini Türkiyedeki firmalardan sağlayan ve yasalar gereği "LEGAL OLMAYAN" film paylaşımları yapmamız yasaktır. Bunu hem dağıtan hemde buna izin veren merciler suçludur..

    Ancak ceza ve yaptırımlardan daha çok Beşiktaş ve Futbol Forumu kimliğimizden uzaklaşmamıza neden olan ve bunu bizlere ifade eden müdavimlerimiz ve üyelerimizin Beşiktaş forumu kimliğinden uzaklaşmasını engellemek amacıyla bundan böyle film ve oyun linkleri paylaşımlarını BEŞİKTAŞLI OLDUĞU FORUM YÖNETİMİ VE ÜYELERİ TARAFINDAN kesin olarak bilinen üyelerce yapılabilecektir..

    Bunun dışında hareket eden üyeler , önce uyarılacak daha sonra geçici daha sonrada süresiz olarak forumumuzla ilişkisi kesiliecektir.

    Herkese iyi forumlar..
     
  2. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Hunterx'in açtığı konulardan dolayı bu konu gündeme geldi sanırım.

    Üyelik iptali ve o konuların silinmesi iyi bir karar olabilir, forumumuzda o konulara ilgi gösteren yok zaten.
     
  3. El Colgado

    El Colgado Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesaj:
    2.905
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Aynen abi biz maç oynuyoruz adam film, oyun yüklüyor. Yani Allah razı olsun tabi ama her şeyin bir zamanı olmalı.
     
  4. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Güzel oldu bu teşekkürler.
     
  5. DIABLO

    DIABLO Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.764
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Çocukluğumu hatırladım rep alabilmek icin uğraş verirdik ne yillardi yahu :)
     
  6. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    iyi sabredildi bu huntere
    baskalarinin yuvasina yavrusunu koyan bi kus var,adini hatirlayamadim ona benzetiyorum ben hunteri
     
  7. DIABLO

    DIABLO Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.764
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    abi bu kuş olayını anlamadım

    bu arada 424 konu açmış her açtığı konuya paylaşım için sağol yazsaydım iyi mesaj kasardım ;D
     
  8. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Kusu bende anlamadim :)

    Yazik oldu Huntera , paylasimci bi arkadasti. :)
     
  9. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Burası Beşiktaş forumu ya ve HunterX sadece film ve oyun paylaşıyordu onun dışında hiçbir iletisi falan yoktu böylelikle Beşiktaş'ın yuvasına başka yavrular koyuyordu.

    Ahmet abi böyle demek istedi sanırım :D
     
  10. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    guguk kusu icinde yavrusu olan yumurtayi sahtekarlikla baska kusun altina koyarak kendi yorulmadan risk tasimadan yavrunun büyümesini saglar
     
  11. DIABLO

    DIABLO Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.764
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    ilginç yaklaşım :)
     
  12. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    evet ilginc :)
     
  13. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    İlk mesaj benden, sağ ol +rep tarzı şeyler yazabilirdik aslında.

    ;D
     
  14. DIABLO

    DIABLO Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.764
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Admin konuları silmeden ben başlayayım :ahaha :ahaha :ahaha
     
  15. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Bundan önce açılmış konularda silinmeyecek rahat olun
     
  16. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    maç oynanırken konu açması benide sinirlendiriyordu
    böyle bir kısıtlama iyi oldu
     
  17. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    film ekleyip ekleyip forumumuzu ihbar mı edicekti neydi :p
     
  18. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    :ahaha :ahaha
     
  19. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Film ve Oyun Paylaşımı Hakkında..

    Nankörler sizi ;D

    Adam beklentisiz paylaşım severdi ;D
     

Bu Sayfayı Paylaş