Forumdan Haberler.

'Soru - İstek - Öneri' forumunda NoPasaran tarafından 13 Nisan 2015 tarihinde açılan konu

  1. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Tapatalkı geçici kapattık. Kategorilerin çıkmaması ile ilgili anlaşamıyoıruz tapatalka. Geçici, olarak tüm kaydı sildireceğim. O yüzden erişim 1-2 gün soınra yeniden açılacak.
     
  2. Delirdik

    Delirdik Aktif Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.831
    Alınan Beğeniler:
    9
    nickimi delirdik olarak yeniden şaapabilir miyiz adminim
     
  3. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Tamamdır :D
     
  4. Delirdik

    Delirdik Aktif Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    10.831
    Alınan Beğeniler:
    9
    Eyvallah :cool:
     
  5. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Tapatalk işi hallolmamış sanırım henüz.
     
  6. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Tapatalk konusunda adamlarla anlaşamıyoruz malesef.

    Sistemlerinden tam olarak silmeleri lazım bende yeniden yüklemem gerekiyor. Ancak sildik diyorlar ama silimmedi görüyorum..

    Bunu anlatana kadar bekleyeceğim. Yoksa tapatalk tek tıkla yeniden açılır. 1 hafta sabredelim olursa olur olmazsa başka çözüm bakacaz
     
  7. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Tapatalk'tansa böyle girmek daha güzelmiş aslında. :D
     
  8. iLcapitano

    iLcapitano Aktif Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2006
    Mesaj:
    11.780
    Alınan Beğeniler:
    333
  9. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Aynen böyle daha rahatmış abi.
     
  10. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ulusal geyik topigini ben mi göremiyorum mobilden yoksa yokmu :-/
     
  11. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    yok abi bende göremiyorum
     
  12. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Bende de yok.
     
  13. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Koca konu nere gider yahu :D
     
  14. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    :ahaha :ahaha bulmuşsun :D benim adminimden hiç bişey kaçmaz :D
     
  15. CR7

    CR7 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesaj:
    26.753
    Alınan Beğeniler:
    92
    oyun forumu noldu ya?
     
  16. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ona da yarın bakalım :D
     
  17. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    konular saklambaç oynuyor ;D
     
    carsi52 ve iLcapitano bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş