Geldi askerlik vakti...| eRe

'Şafak 1903' forumunda eRe tarafından 3 Aralık 2012 tarihinde açılan konu

  1. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Arkadaşlar 12.12.12 de birliğime teslim olacam
    henuz gıdecegım yer bellı degıl.10 aralık gecesı acıklanacakmıs belkı acıklandıktan sonra fırsatım olmaz buraya gırmeye
    kendınıze cok ıyı bakın.
    ben yokken buyuk ıhtımal kartalım sampıyon olur :) bu fırsatı ıyı degerlendırmek lazım :)
    hakkınızı helal edın
    olurda yedeksubay olmazsak 155 gun sonra tekrar gorusmek uzere :)












    [​IMG]


    :itele :itele :itele
     
  2. Simurg

    Simurg ★ Kartaliçe ★

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    15.566
    Alınan Beğeniler:
    91
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    hayırlı tezkereler.
     
  3. El Colgado

    El Colgado Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesaj:
    2.905
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    Yedek subay mı olmak istiyorsun?
    Allah'a emanet ol.
     
  4. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    Allah sana kolaylik sevenlerine sabir versin
    Yeniden kavusmayi nasip etsin
    saglicakla git sihhatli ve saglikli gel
     
  5. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    yok hayır ama ıstemeyenlerı de gonderdıklerı oluyor o yuzden oyle yazdım ne olur ne olmaz..



    herkese çok teşekkür ederim
     
  6. DIABLO

    DIABLO Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.764
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    Şimdiden hayırlı teskereler.

    Sağ salim gidip gelmen dileğiyle...
     
  7. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    çok teşekkür ederim
     
  8. ilhan mansız_melis

    ilhan mansız_melis Müdavim

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesaj:
    21.621
    Alınan Beğeniler:
    77
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    Şimdiden hayırlı tezkereler abi.

    Allah kolaylık versin.
     
  9. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    hayırlı teskereler Erdem
     
  10. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    çok teşekkür ederim arkadaşlar


    bırsey anlatmak ıstıyorum sıze 3 sene once ruya gordum bır gun
    anıl ve can dıye 2 sınıf arkadasım vardı unı de.onlarla bırlıkte surıye sınırında savasıyorduk.henuz surıye olayı falan yoktu
    hatta kalkınca demıstım ne alaka dıye ve arkadaslara anlatmıstım
    bu ruyayı gordukten 1 sene sonra surıye olayları patlak vermeye basladı ve 2011 aralıkta ılk anıl askere gıtmeye karar verdı
    bır acıklandı hatay
    ondan sonra mart 2012 de can askere gıtmeye karar verdı ve onada acemelıkte hatay ustalıkta hakkarı cıktı
    ve sımdı sıra bana geldı
    boyle bır ruya gordum ve stresını yasıyorum :)



    bunu anlatmamın sebebı
    aksam rakı ıcıp arkadaslarla takılıyım ıstedım dolastım geldım
    sızıp kalmısım evde dırek
    sımdı gozumu acıyorum ve ruya gordum o arada
    zonguldak cıkıyordu
    ama harıtada bır bakıyordum neresı dıye hatayın yanında agacların arasında cok kucuk bır yer olarak gozukuyordu
    boyle bır tepeden ınıyorduk cukurdaydı agacların arasında ve o patıkadan ınerken uyandım


    boyle garıp garıp ruyalar gormeye basladım sanırım psıkolojıye ıyıce gırdım
     
  11. El Colgado

    El Colgado Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesaj:
    2.905
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    Aga takılma böyle şeylere.
    Psikolojik olarak kafana taktığın için öyle hissediyorsun.
     
  12. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    valla yıllar sonra sakallarımı tamamen kestım
    denızlıden geldım usakta aılemın yanına falan
    psıkolojıye gırmedım
    2 gun once narlıdere de subaylık sınavına gırıyorsun ıste
    orada askerlık mantıgını gordugun an kı
    12.30 da gırdım 18.30 da cıkabıldım
    ve yaptıgım ısler normalde sadece 1 saatlık ısler
    kafayı yedım perısan oldum ve o sırada oradakı herkesle bırlıkte bır anda psıkolojıye gırdım


    zaten oyle kı
    asker pazarından esya alırken bıle o kadar degısıyor kı kafa yapın

    bot kılıtı alınıyor napıcam ben bunu dıyorum botların calınır bunu takmazsan
    boyun cuzdanı yanında su gecırmez bırsey verıyorlar ıste napıcam dusta bıle bunu cıkarmıcan o yuzden gereklı hersey bunun ıcınde olacak yoksa calınır
    tırnak makasının bıle boyunu kucuk verıyorlar buyuk alırsan yasak
    kolonya sokmak yasak ıcerde ıcenler oluyor
    o oluyor bu oluyor
    her yere erdem eksı yazdık aldıklarımızın

    ınsan dıyor ulan ben nereye gıdıyorum ya dıye
     
  13. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    abimim kilot ve atletin annem iğne iplikle yazmıştı adını
    ve abim hatay iskenderunda rahat bi askerlik yaptı :D
     
  14. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    kalemle yazıyoruz bız de ya :)


    [​IMG]
     
  15. hun

    hun Aktif Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesaj:
    11.022
    Alınan Beğeniler:
    85
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    Allah sağ salim gidip dönmeyi nasip etsin.

    Hayırlı tezkereler.
     
  16. banucan

    banucan Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesaj:
    4.538
    Alınan Beğeniler:
    115
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    kalemle yazılan çıkıyomuş demiş satıcı iplikle yazın annem tek tek yazmıştı kadın
     
  17. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    inşallah erhun

    ya eve gidince olmadı bi deniyim bizede verdiler işte boya gibi birşey yazdık arkasından ütü basın dediler bi deneyelim yıkamayı cıkacak mı
     
  18. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    erdem ozleyecegiz seni kardesim

    Dunyanin en zor seyidir bu askerlik..
     
  19. eRe

    eRe Müdavim

    Katılım:
    20 Kasım 2006
    Mesaj:
    16.385
    Alınan Beğeniler:
    107
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    bende cok ozleyecegım abı ya
    ılk 1 ay ımkansız sanırımda rahat bır yere gıdersem her fırsatta gırecegım hemen buraya
    hayal ettırıyor ınsana cok bu askerlık belkı ıstanbula cıkar da komutan ızın verırde maclara bıle gıderız de :)
    ama en ıyısı fazla hayal kurmamak sanırım
     
  20. KeePSaKe

    KeePSaKe Aktif Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesaj:
    9.752
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ynt: Geldi askerlik vakti...

    Allah yardımcın olsun abi sağ salim git gel.
     

Bu Sayfayı Paylaş