Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

'KralKartal Organizasyon' forumunda bjk1940 tarafından 13 Ağustos 2010 tarihinde açılan konu

  1. bjk1940

    bjk1940 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesaj:
    1.537
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ramazanda bi iftar yapsak ya beraber.şimdi iftarı beklerken aklıma geldi.ne üşengeç forum olduk hiç bi organizasyon yok.

    Ramazanı değerlendirip birlikte iftar yapalım derim uyan olursa tabi.Beklemedeyim fikirlerinizi.

    Canlanın birazz hadi KK
     
  2. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    tamam yaz o zaman

    1)Sercan Ay
    2)Cem Gören
    3)ErdiBatmaz
    4)Ayberk Akgul
    5)Kubra(daha kesın degıl ama ıns gelıcek :) )
    6)Tugcay Suyolcu
     
  3. erdibatmaz

    erdibatmaz Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.881
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    Erdi Batmaz
     
  4. K.D

    K.D Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    3.401
    Alınan Beğeniler:
    16
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    bende gelmek isterdimde istanbulda değilim be abi gördesten de çok uzak kusura bakmayın artık...
     
  5. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    Sercan
    Cem
    Erdi
     
  6. noumAyberk

    noumAyberk Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    2.372
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    Bi aksilik çıkmassa bende katılırım
    Ayberk Akgül :)
     
  7. carsi52

    carsi52 Süper Kartal Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesaj:
    30.400
    Alınan Beğeniler:
    131
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    Sen eksik kalma zaten.
     
  8. bjk1940

    bjk1940 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesaj:
    1.537
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    tahmin edilen kişiler çıktı zaten :) dahada belki bi ihtimal gelen olur diye bekleyelim biraz bakalım.
     
  9. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    daha ramazan 4.gunundeyız bıraz daha beklemekte fayda var sercan'ın dedıgı gıbı. hem sımdı zaten herkesın ıftar davetlerı falan olucak bıraz daha fazla olalım yapılır bıseyler
     
  10. erdibatmaz

    erdibatmaz Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    3.881
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    kimsenin gelmemesi daha iyi. hep aynı kişiler gelsin yine. zaten gizli bi tarikat olduğumuz ve insanları yediğimiz için, gelmemeleri daha iyi olur :D
     
  11. noumAyberk

    noumAyberk Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    2.372
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    :ahaha :ahaha :ahaha
    Bencede böyle düşündükleri için gelmiyolar :D
    Şuan ki forumda organizasyonlara katılan 5-6 kişi var zaten topu topu
    Cem, Erdi, Yiğit, Sercan, ben
    Neyse gelen gelir
    Bu arada Kaan bensiz olmaz ;D
     
  12. KartaL_Gurkan

    KartaL_Gurkan Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2006
    Mesaj:
    1.266
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    keske burada da düzenlense boyle guzel bulusmalar :)
     
  13. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    :ahaha :ahaha :ahaha :ahaha oha lan yarıldım

    daha 25ıftar var gencler. elbet KK'yada bı ıftar duser
     
  14. keskinli

    keskinli Moderator

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    21.369
    Alınan Beğeniler:
    96
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    en fazla 2 kisi cikariz gürkan :D
     
  15. NoPasaran

    NoPasaran Admin

    Katılım:
    18 Kasım 2006
    Mesaj:
    46.394
    Alınan Beğeniler:
    278
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    Forumda yazan kaç kişi varki..

    Topu topu 10 zaten
     
  16. KartaL_Gurkan

    KartaL_Gurkan Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2006
    Mesaj:
    1.266
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    evet ahmet abi haklisin almanyadan katilanlarin sayisi cok düsük...sen, ben ve alperden baska üyeler varmi acaba?
    Biraz reklam yapmamiz lazim :D
     
  17. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    bugun erdi ile konustum telefonda. kendısı Besıktas Ogretmen Evınde calısıyor yaz ıcın. ben bı konusayım ındırım falan bı sekıl yaparlarsa orda yapalım dedı hanı kısı bası 20lıraya falan ayarlayabılırse orda yaparız hem bıldıgımız yer hem yemek sonrası dagılmayacaksak bıldıgımız yer olması yonunden cıkcak yer cok. he orası olmassa Besıktas'ta yıne bı kac yer bakarız dıye dusunduk bız ama tabı cogunluk ne der onuda dınlemek lazım
     
  18. BJK_Kübra

    BJK_Kübra Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesaj:
    2.503
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    Bi kız bulun yanıma bende geliyim :)) bnmde hakkımı yemeyin geliyorum herzamn bnde:D
     
  19. BJK_Kübra

    BJK_Kübra Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesaj:
    2.503
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    erdi varya koptum ya :D:D:D:D
     
  20. cem_goren

    cem_goren Müdavim

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesaj:
    19.829
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ynt: Ramazanda Birlikte İftar İçin ..

    kubra zaten 1elın parkamları kadar ınsanız sen gel :ok
     

Bu Sayfayı Paylaş